måndag 4 mars 2013

Våren våren våren

 

Idag har jag först haft städmorgon på salongen. Med solen blagande in genom fönsterrutorna och Beyonce på hög nivå ur stereon kändes det som den härligaste morgonen på länge :) Tänk vad lite sol kan göra för mänskligheten!!
När jag var klar stack jag hem till Emma och Kristoffer som fått en ny fin lägenhet och där blev jag bjuden på kaffe och kanelbulle, inget man tackar nej till precis ;)


Sen var det farmors tur att få besök innan jag stack vidare till Ass-jobbet!
En lång dag med andra ord och DET VISADE SIG NÄR JAG SKULLE MÅLA IKVÄLL!!! Jag kommer ICKE vidare på detta skrälle till tavla! Har god lust att måla över den helt vit och börja om från början, men problemet är att den har färg för över 200kr redan så det hade ju varit rent ekonomiskt dumt att göra!
Jag ger upp för ikväll och fortsätter en annan dag då lusten faller på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar